Case de marcat Orgtech TEO + Aplicatia Uber = 480 Lei (TVA inclus).

Adaugare aplicatie suplimentara de ride sharing (Bolt, Clever, Yango, Black Cab, etc. ) – 120 lei (TVA inclus).

Avantaje:

  • Aplicatie export XML pe tableta/telefon – GRATUIT
  • Fiscalizarea – GRATUIT
  • Pregatirea Dosarului – GRATUIT

Acte necesare dosar casa de marcat transport alternativ

  1. Act societate (Certificat de inregistrare)
  2. Carte identitate (Administrator)
  3. Autorizatia functionare transport alternativ ARR
  4. Copia conforma a Autorizatiei ARR (Auto)
  5. Factura si Dovada platii pt casa de marcat (480 Lei cu tva)

Contract asistenta tehnica: 5 EURO (fara TVA) / LUNA / APARAT

  • Valoarea contractului (~ 340 Lei) se achita pana la fiscalizare
  • Revizia la 12 luni
  • *** de la 5 aparate tariful este de 4 EURO / LUNA / APARAT (fara TVA)
  • *** de la 10 aparate tariful este de 3.66 EURO / APARAT (fara TVA)

Aplicatie vanzare Orgtech TEO ridesharing transport tip Clever, Free Now, Yango, Black Cab la pretul de 120 Lei.

Urmatoarele servicii sunt incluse in cadrul CONTRACTULUI DE ASISTENTA TEHNICA pentru AMEF (Aparate De Marcat Electronice Fiscale) care sunt destinate sa insoteasca autoturismele care folosesc o aplicatie pentru transport alternativ (Bolt, Clever, Yango, Black Cab, etc. ):

  • Intocmire dosar pentru obtinere NUI (Numar Unic de Inregistrare din Registrul de Evidenta al AMEF );
  • Depunere la ANAF;
  • Ridicare NUI de la ANAF;
  • Fiscalizare AMEF (casa de marcat);
  • Intocmire documentele postfiscalizare si inregistrarea lor la ANAF;
  • Scolarizare utilizatori pentru folosirea casei de marcat cu aplicatia UBER;
  • Asistenta telefonica, pe email sau la sediul Manuel SRL;
  • Depanare Hardware/Software al AMEF;
  • REVIZIE TEHNICA ANUALA (obligatorie prin lege) si consemnarea acesteia in cartea de interventie;
  • Modificarea antetului bonului fiscal (la schimbarea nr. auto, a adresei sediului firmei, s.a.);
  • Asistenta pentru schimbarea proprietarului AMEF (Vanzarea AMEF se face prin intermediul SC Manuel SRL);
  • Asistenta pentru transmiterea lunara la ANAF a rapoartelor lunare (formularele A4200, F4109);
  • Asistenta la conectarea AMEF la serverul ANAF.

ANAF monitorizeaza relatia contractuala intre SC Manuel SRL si utilizatorii AMEF prin intermediul Formularului F4102, care se transmite dupa fiscalizarea casei de marcat (numarul contractului si valabilitatea sa) Conform HG 479/2003, art.102, aliniatul 8, contractul de mentenanta se ataseaza la cartea de interventie si devine unul din documentele obligatorii care insotesc casa de marcat.